04191012301

سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی وبسایت

سئو یا SEO مخفف کلمه search engine optimization به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر است. به زبان خیلی ساده سئو یعنی کاری کنید که سایتتان در کلمات کلیدی مختلف به نتایج اول گوگل مخصوصاً رتبه اول گوگل برسد.

وقتی سایت شما در نتایج اول گوگل باشد باعث می شود که مخاطبانتان یک کلمه یا عبارت را در گوگل جستجو کنند سایت شما در نتایج اول دیده شود همین موضوع باعث می‌شود افرادی که به محصولات و خدمات شما نیاز دارند با یک جستجوی ساده شما را پیدا کنند. پس در راه اندازی کسب و کار اینترنتی سئو نقش بسیار مهمی دارد.

اگر شما هم قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارید و می خواهید از طریق اینترنت کسب درآمد کنید و محصولات و خدماتتان را در اینترنت بفروشید باید مراحل سئو و بهینه سازی سایت را کامل یاد بگیرید تا بتوانید خودتان سایت تان را بهینه سازی کنید و در کلمات کلیدی مختلف به نتایج اول گوگل برسانید.

رایتک با بهره گیری از جدیدترین الگوریتم های گوگل و تولید محتوای مناسب و همچنین دانش فنی تیم سئو و بهینه سازی خود توانسته بسیاری از مشتریان سازمانی و شخصی خود را به درآمد مناسبی برساند.

امروزه برای اینکه محصولات و خدمات خود را در ویترین گوگل قرار دهید نیاز است یک تیم فنی و متخصص این کار را برای شما انجام دهد .

[title text=”پلن های سئو و بهینه سازی رایتک”]

میانگین قیمت های سئو :

براساس تحقیق از شرکت ها، میانگین هزینه سئو بصورت ساعتی چیزی بین 30 – 60 هزار تومان می باشد و هزینه میانگین SEO به صورت ماهیانه بین 1 تا 3 میلیون تومان است.

اما سوالی که بوجود می آید این است که کدام مدل قیمتی سئو برای شما مناسب تر است ؟ برای پاسخ به این سئول به بررسی هریک از روش های پرداختی سئو می پردازیم.

قیمت سئو بصورت ساعتی چگونه محاسبه می شود؟

این روش یکی از مدل های قیمت گذاری سئو وب سایت است.معمولا شرکت ها کمتر از این روش استفاده می کنند.این مدل قیمتی سئو بیشتر توسط افرادی که بصورت شخصی کار سئو انجام می دهند بکار گرفته می شود.براساس مدت زمانی که شخص در محل کار شما حاضر می شود می توانید قیمت تمام شده سئو سایت خود را تخمین بزنید.

مشکل اینجاست که معمولا پروژه های بهینه سازی سایت بصورت ساعتی کندتر به سرانجام می رسد و برخی موارد براساس میزان تخصص شخصی که کار بهینه سازی را انجام می دهد ممکن است قیمت تمام شده بسیار بالا برود.

سئو ساعتی برای چه وب سایت هایی مناسب است ؟

روش تعیین قیمت سئو براساس پروژه ، بیشترین روشی است که از طرف شرکت های بهینه سازی سایت انجام می پذیرد.تعرفه سئو (بصورت پروژه ای ) بر حسب مورد معمولا در 4 دسته قیمتی زیر قرار می گیرند :

· 3.000.000 تا 5.000.000 تومان

· 5.000.000 تا 8.000.000 تومان

· 8.000.000 تا 15000.0000 تومان

15.000.000 تا 25.000.000 تومان

پروژه های خاصی نیز وجود دارند که به علت رقابت شدید برای عبارت کلیدی مورد نظرشان هزینه ایی بیش از 25 میلیون تومان برای سئو سایت خود نیاز دارند.

قیمت سئو به صورت ماهیانه چگونه است ؟

قیمت گذاری های سئو به صورت ماهیانه معمولا برای پروژه های طولانی مدت مورد استفاده قرار می گیرید.هزینه ماهانه سئو معمولا مبلغی بیش از 1.000.000 تومان بسته به نوع پروژه خواهد بود.

مزایای سئو ماهیانه چیست؟

عدم نیاز به فعالیت – قیمت گذاری و پرداخت هزینه های بهینه سازی معمولا به این معنی است که شما شرکت یا شخصی برای مدیریت امور مربوط به سئو وب سایت خود استخدام کرده اید تا این امکان را برای شما بوجود آورد که بدون نیاز به دخالت یا فعالیتی از جانب شما رتبه وب سایت شما ارتقا یابد.

رابطه بهتر بین شرکت سئو و مشتری – یکی دیگر از مزایای این روش همکاری مشتری و شرکت سئو است.از طریق قراردادهای ماهانه این همکاری بیشتر شده و فرایند سئو سایت به شکل موثرتری انجام می گیرید

برای رسیدن به صفحه اول گوگل چقدر زمان لازم است ؟

هیچ زمان دقیق و از پیش مشخصی برای رسیدن به صفحه اول وجود ندارد زیرا میزان رقابت در هر کسب و کاری متفاوت است.از طرفی فاکتورهای زیادی در رسیدن سایت به صفحه اول گوگل نقش دارند مانند میزان قدمت دامنه، فعالیت های پیشین انجام شده ، کلمات کلیدی هدف گذاری شده و .. در برخی موارد می توان پس از گذشت چند ماه نتایج بسیار خوبی گرفت و در برخی موارد نیز ممکن است به بیش از یکسال فعالیت مداوم حرفه ای نیاز باشد.

قیمت و هزینه سئو چگونه تعیین می شود؟

برای تعیین قیمت سئو فاکتورهای مختلفی در نظر گرفته می شود.مهمترین آنها میزان رقابت در عبارات کلیدی هدف گذاری شده است.هرچه رقابت بیشتر باشد به همان میزان نیاز به فعالیت بیشتری است و هزینه بالاتر می رود.

چه تضمینی وجود دارد که به رتبه اول گوگل خواهیم رسید ؟

طبق اعلام شرکت گوگل ارائه تضمین برای رسیدن رتبه های اول گوگل نوعی تقلب و کلاه برداری محسوب می شود.واقعیت این است که هیچ تضمینی وجود ندارد که در زمانی دقیق به رتبه مشخصی دست خواهید یافت.زیرا هیچ اطلاعات دقیقی از نحوه کار الگوریتم های گوگل و همچنین فعالیت شرکت های رقیب وجود ندارد.برخی از شرکت ها تنها برای جلب مشتری اقدام به ارائه تضمین می کنند که کاملا اشتباه و البته غیرقانونی است.

برای استعلام قیمت سئو وبسایت خود وبسایت خود را در لینک زیر قرار دهید ، مشاوران ما در کمتر از یک ساعت با شما تماس میگیرند.

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”true”]

همچنین شما میتوانید برای دانلود قرار داد سئو و بهینه سازی سایت به قسمت دانلود مستندات مراجعه فرمایید.

پشتیبانی آنلاین وبسایت 24 ساعت آماده مشاوره با شما مشتریان گرامی میباشد و شما میتوانید جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

[title text=”نمونه کارهای سئو و بهینه سازی”]

[ux_portfolio style=”shade” orderby=”name” columns=”5″ image_hover=”zoom” image_hover_alt=”grayscale”]

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است