04191012301

تعرفه برنامه نویسی اختصاصی

تعرفه برنامه نویسی اختصاصی

معمولا شرکت ها باید بر اساس تعرفه ای که سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور اعلام کرده است هزینه ساخت نرم افزار ویندوز رو مشخص کنند و معمولا برای هر ساعت برنامه نویسی مبلغی بین 160 تا 210 هزار تومان محاسبه میکنند، مثلا یک نرم افزار حسابداری ساده که بر اساس تخمین شرکت، 50 ساعت وقت مفید برای کدنویسی آن نیاز است مبلغی بین 8 تا 11 میلیون تومان هزینه میبرد. البته این چیزی است که سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به عنوان قانون و تعرفه اعلام کرده است.

موارد دیگری که در تعرفه طراحی نرم افزار ویندوز دخیل است، امکاناتی است که کارفرما میخواهد، که بر اساس این امکانات هزینه مشخص می شود. مثلا برای نرم افزاری 20 میلیون برآورد قیمت میشود اما به درخواست کارفرما یک بخش گزارش گیری حرفه ای نیز اضافه میشود که 5 میلیون دیگر به هزینه اضافه کرده و هزینه نهایی معادل با 25 میلیون شود، پس امکاناتی که کارفرما میخواهد در قیمت نرم افزار تاثیر گذار است.

شرکت رایتک با توجه به این که یکی از برترین شرکت های طراحی و توسعه نرم افزار و برنامه نویسی ویندوز در شهر تبریز و در سطح کشور میباشد سعی بر این دارد کمترین قیمت ممکن برای طراحی و ساخت یک نرم افزار را برای کارفرما در نظر بگیرد و در عین حال پروژه ای با کیفیت تحویل کار فرما نماید.

جهت دریافت تعرفه و یا سفارش برنامه نویسی ویندوز میتوانید از طریق پشتیبانی آنلاین و یا ثبت سفارش پروژه برنامه نویسی با ما در ارتباط باشید. همکاران ما با بررسی امکانات درخواستی شما در کمترین زمان ممکن اعلام قیمت مینمایند.

 

نمونه های برنامه نویسی اختصاصی رایتک

نوشته ای یافت نشد

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است