04191012301

طراحی کاتالوگ دیجیتال

طراحی کاتالوگ دیجیتال یکی از به روز ترین روش های مورد استفاده برای تبلیغات می باشد که میتواند برای تبلیغ محصولات، خدمات و بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد هر چند طراحی کاتالوگ برای تبلیغات موضوع جدیدی نیست و ما چندین سال است که کاتالوگ های تبلیغاتی کاغذی را شاهد هستیم اما با فراگیری دستگاه های الکترونیکی مانند لپ تاپ، تبلت و مخصوصا گوشی های موبایل و همچنین اثر آسیب پذیری استفاده بی رویه از کاغذ روی محیط زیست، کم کم جای خود را به کاتالوگ دیجیتال داده است.

catalog(2)

کاتالوگ دیجیتال فایلی است که صفحات آن قابلیت ورق زدن دارند و میتوان از آن برای معرفی محصولات، معرفی مجموعه آثار هنرمندان یا معرفی خدمات یک شرکت استفاده کرد، تعداد صفحات قابل افزودن به کاتالوگ دیجیتال هیچ محدودیتی ندارد و برعکس کاتالوگ چاپی، افزایش تعداد کاتالوگ انتشاری میان مشتریان، باعث افزایش هزینه نخواهد شد بنابراین شما میتوانید کاتالوگ را میان تعداد بی شماری از مخاطبانتان منتشر کنید.

مزایای طراحی کاتالوگ دیجیتال

  • به روز رسانی و اصلاح آسان: برعکس کاتالوگ کاغذی که پس از چاپ، قابل تغییر و اصلاح نمی باشد، کاتالوگ دیجیتال امکان ویرایش، اصلاح و افزودن محصولات و خدمات جدید را بدون صرف هزینه زیاد را دارا می باشد.

 

  • صرفه جویی در هزینه چاپ و توزیع: طراحی کاتالوگ دیجیتال شما را از هزینه های سرسام آور چاپ و توزیع کاتالوگ میان مشتریان نجات میدهد.

 

  • دسترسی بدون محدودیت: کاتالوگ دیجیتال امکان اجرا در هر دستگاه الکترونیکی را دارد بنابراین مخاطبان شما میتوانند به راحتی و در هر موقعیت مکانی و زمانی به کاتالوگ شما دسترسی داشته باشند.

 

  • عمر طولاتی تر: کاتالوگ دیجیتال نسبت به نمونه کاغذی کمتر در معرض آسیب پذیری قرار دارد بنابراین عمر طولانی تری خواهد داشت، همچنین به دلیل آپدیت های زیاد، مطالب آن هرگز قدیمی نخواهند شد.

 

  • قابلیت اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی: از مزایای مهم کاتالوگ دیجیتال میتوان به امکان اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی اشاره کرد که باعث میشود شما بتوانید بدون صرف هزینه و زمان زیاد، کاتالوگ خود را میان طیف وسیعی از مخاطبان به اشتراک بگذارید.

 

  • طراحی خاص برای مشتریان خاص: ممکن است هر کسب و کاری طیف زیادی از مشتریان را داشته باشد برای مثال یک فروشگاه لباس دارای چندین گروه مشتری کودک، نوجوان، جوان، میانسال و همچنین آقا و خانم است و از آنجایی که کاتالوگ دیجیتال هزینه چاپ را حذف میکند این هزینه یا حتی کمتر از آن را میتوان صرف طراحی کاتالوگ های مختص هر کدام از گروه های مشتریان کرد و در نتیجه مشتریان شما میتوانند بدون صرف زحمت و حوصله زیاد برای ورق زدن و یافتن مطالب مورد نیاز خود، مستقیما به هدف خود دست یابند که این موضوع باعث افزایش رضایت آنان خواهد شد.

ویژگی ها و امکانات کاتالوگ دیجیتال

تعرفه های طراحی کاتالوگ دیجیتال در رایتک

پلن 1

99 تومان

ثبت سفارش
dots
پلن 2

129 تومان

ثبت سفارش
dots
پلن 3

159 تومان

ثبت سفارش

چرا طراحی کاتالوگ دیجیتال حرفه ای در رایتک؟

catalogue(2)

گرافیک زیبا و چشم نواز

pamphlet

طراحی دقیق و با جزئیات

goal

طراحی بر اساس هدف کسب و کار شما

animation(7)

استفاده از انیمیشن (گرافیک متحرک)

color-wheel

استفاده از رنگ بندی جذاب

catalogue(1)

طراحی جلد چشم نواز

voice-recorder

استفاده از اصوات زیبا و متناسب با روحیه مخاطبان شما

conversation

نیاز سنجی مخاطبان شما

layers

طراحی سه بعدی

picture

استفاده از تصاویر گرافیکی جذاب و با کیفیت

سوالات متداول

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است