04191012301

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت چه تاثیری در توسعه کسب و کارتان دارد؟

طراحی سایت، در دنیایی که بیشتر وقت خود را در فضا‌های مجازی و سایت‌های مختلف می‌گذرانید، و برای هر موضوعی به سراغ موتور‌های جستجو می‌روید، ارزش روز‌افزونی دارد. هر شرکت و حتی شخصی که بخواهد در این عصر تکنولوژی و فناوری درآمدی داشته باشد، ملزم به داشتن یک سایت با سئوی خوب است. شرکت رایتک با 10 سال سابقه کار در زمینه طراحی سایت، سئو و بهینه‌سازی، طراحی نرم‌افزار و اپلیکیشن موبایل و همکاری با بیش از 500 سازمان دولتی و شرکت‌های حقوقی و طراحی بیش از 200 سایت، با سنجش نیاز‌های شما و شرایطی که درطراحی وب‌سایت لازم است، این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید نسبت به امکانات، شرایط و بودجه‌ی خود، سایت مورد نیاز برای کسب و کارتان را راه‌اندازی کنید.

مزایای سایت پزشکی

همانطور که شما نیز به این مساله آگاه هستید، امروزه تکنولوژی به کمک مردم آمده است و بسیاری از افراد بیشتر کار‌های خود را از طریق اینترنت و با یاری سایت‌های مختلف انجام می‌دهند. از جمله این کار‌ها، خرید، آموزش و یا خدمات دیگر مثل نوبت‌گیری از پزشکان و… می‌باشد. پس حالا می‌توانید حدس بزنید که چرا یک پزشک به طراحی سایت پزشکی نیاز دارد. البته نوبت‌گیری یکی از امکانات سایت پزشکی است. چند نمونه از امکانات سایت پزشکی را نیز در پایین ذکر خواهیم کرد. طراحی سایت پزشکی به این منظور انجام می‌شود که بتواند به پزشکان و کلینیک‌ها کمک کند تا در ارائه‌ی خدمات به اقشار جامعه و رفع نیاز‌های مخاطبان بهتر عمل کنند.شرکت رایتک یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه طراحی سایت و خدمات اینترنتی و گرافیکی می‌باشد. این شرکت توانسته است با تحویل به‌موقع و پشتیبانی 24 ساعته رضایت مشتریان خود را کسب کند.

امکانات سایت پزشکی

  • نوبت‌‍دهی اینترنتی
  • امکان معرفی پزشک و تخصص وی
  • امکان معرفی خدمات پزشکی و قوانین
  • امکان به اشتراک‌گذاری مقاله‌های پزشکی
  • گالری عکس از بیماران و کادر درمان

شما عزیزان می‌توانید برای مشاهده نمونه‌کار‌ها، به بخش نمونه‌کار سایت و جهت اطلاع از تعرفه و هزینه‌های خدمات گوناگون شرکت، به بخش تعرفه‌های سایت رایتک مراجعه کنید. همچنین جهت مشاوره نیز همکاران ما همواره در خدمت شما عزیزان می‌باشند.

شرکت عصر انتقال داده رایان تکرو (رایتک)
آدرس: تبریز، بلوار ازادی، جنب شهرداری منطقه 3، طبقه سوم، شرکت رایان تکرو
تلفن تماس: 34401179-041
www.rightechco.com

 

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است