04191012301

طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک

طراحی سایت چه تاثیری در توسعه کسب و کارتان دارد؟

طراحی سایت، در دنیایی که بیشتر وقت خود را در فضا‌های مجازی و سایت‌های مختلف می‌گذرانید، ارزش روز‌افزونی دارد. هر شرکت و شخصی که بخواهد در این عصر  فناوری درآمدی داشته باشد، ملزم به داشتن یک سایت با سئوی خوب است. شرکت رایتک دارای 10 سال سابقه کار در زمینه طراحی سایت، سئو و بهینه‌سازی، طراحی نرم‌افزار و اپلیکیشن موبایل می‌باشد. با بیش از 500 سازمان دولتی و شرکت‌های حقوقی همکاری کرده است. شرکت رایتک با سنجش نیاز‌های شما و شرایط لازم در طراحی وب‌سایت ، این امکان را می‌دهد که بتوانید نسبت به امکانات، شرایط و بودجه‌ی خود، سایت مورد نیاز برای کسب‌و‌کارتان را راه‌اندازی کنید.

مزایای سایت املاک

امروزه همه به دنبال انجام کار‌ها با کمترین زمان و هزینه هستند. پس نیازی به پیدا کردن خانه یا مغازه جهت اجاره، خرید، فروش و … در خیابان‌ها نیست. طراحی سایت املاک می‌تواند به کسب‌و‌کار شما رونق دهد. شما هم می‌توانید در همه‌ی شهر‌ها خدمات‌رسانی کنید. این کار نیز موجب افزایش درآمد می‌شود. شرکت رایتک با لحاظ نیاز‌های مشتریان و پشتیبانی 24 ساعته و مشاوره‌ی رایگان درخدمت شماست. و با طراحی سایت املاک شما در توسعه و پیشرفت کسب‌و‌کارتان سهیم خواهد بود.

امکانات سایت املاک

  • امکان قرار دادن مشخصات ملک برای قرارداد
  • امکان قرار دادن عکس ملک‌ها
  • امکان پاسخگویی به سوالات کاربران
  • امکان دسته‌بندی ملک‌ها با توجه به نیاز کاربران
  • امکان مقایسه و ارزیابی ملک

شما عزیزان می‌توانید برای مشاهده نمونه‌کار‌ها، به بخش نمونه‌کار سایت و جهت اطلاع از تعرفه و هزینه‌های خدمات گوناگون شرکت، به بخش تعرفه‌های سایت رایتک مراجعه کنید. همچنین جهت مشاوره نیز همکاران ما همواره در خدمت شما عزیزان می‌باشند.

شرکت عصر انتقال داده رایان تکرو (رایتک)
آدرس: تبریز، بلوار ازادی، جنب شهرداری منطقه 3، طبقه سوم، شرکت رایان تکرو
تلفن تماس: 34401179-041
www.rightechco.com

 

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است