04191012301

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت چه تاثیری در توسعه کسب و کارتان دارد؟

طراحی سایت، در دنیایی که بیشتر وقت خود را در فضا‌های مجازی و سایت‌های مختلف می‌گذرانید، و برای هر موضوعی به سراغ موتور‌های جستجو می‌روید، ارزش روز‌افزونی دارد. هر شرکت و حتی شخصی که بخواهد در این عصر تکنولوژی و فناوری درآمدی داشته باشد، ملزم به داشتن یک سایت با سئوی خوب است. شرکت رایتک با 10 سال سابقه کار در زمینه طراحی سایت، سئو و بهینه‌سازی، طراحی نرم‌افزار و اپلیکیشن موبایل و همکاری با بیش از 500 سازمان دولتی و شرکت‌های حقوقی و طراحی بیش از 200 سایت، با سنجش نیاز‌های شما و شرایطی که درطراحی وب‌سایت لازم است، این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید نسبت به امکانات، شرایط و بودجه‌ی خود، سایت مورد نیاز برای کسب و کارتان را راه‌اندازی کنید.

ویژگی‌های سایت خوب

برای طراحی سایت باید به چند نکته توجه داشت که عبارتند از: کم هزینه و به‌صرفه بودن طراحی، ریسپانسیو بودن سایت، رابط کاربری مناسب، ظاهر زیبا و نکات ریز دیگر. همه‌ی این موارد در بازده سایت شما تاثیر گذار است. شرکت رایتک با رعایت اوصول طراحی سایت ارزان و لحاظ نیاز‌های مشتریان، توانسته است تاکنون همراه مشتریان عزیز خود باشد و با پشتیبانی 24 ساعته رضایت آنان را کسب کند.

 

شما عزیزان می‌توانید برای مشاهده نمونه‌کار‌ها، به بخش نمونه‌کار سایت و جهت اطلاع از تعرفه و هزینه‌های خدمات گوناگون شرکت، به بخش تعرفه‌های سایت رایتک مراجعه کنید. همچنین جهت مشاوره نیز همکاران ما همواره در خدمت شما عزیزان می‌باشند.

شرکت عصر انتقال داده رایان تکرو (رایتک)
آدرس: تبریز، بلوار ازادی، جنب شهرداری منطقه 3، طبقه سوم، شرکت رایان تکرو
تلفن تماس: 34401179-041
www.rightechco.com

 

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است