04191012301

خدمات سئو و بهینه سازی سایت

با حضور در لینک های برتر گوگل تحولی در کسب و کار خود تجربه کنید

کسب و کارهایی که بیشتر از بقیه در معرض دید و توجه بازدیدکنندگان باشند ، تجربه فروش بالاتری نسبت به سایرین دارند. در کسب و کارهای سنتی هم اینگونه است.محل کسب و کار شما اگر در جایی باشد که بیشتر در معرض دید و توجه باشد یقینا فروش بالاتری خواهید داشت. اگر دنبال داشتن جایگاه بهتری در صفحات گوگل هستید و دوست دارید بیشتر دیده بشید حتما باید روی سئو و بهینه سازی وبسایت خود هزینه کنید.رایتک یکی از بزرگترین شرکت های فعل در زمینه سئو و بهینه سازی وبسایت

83
%
ترافیک سایت
52
%
بونس ریت
38
%
افزایش بازدید
27
%
لینک داخلی
چرا سئو در طراحی وب سایت مهم است؟
سئو به شما امکان می دهد تا رتبه بهتری برای سایت خود در وب داشته باشید. هنگامی که کاربران محصولات موجود در وب سایت شما را جستجو می کنند، به محض تایپ کلمات کلیدی می توانند آن را مشاهده کنند. رتبه بالاتر برای وب سایت شما امکان کلیک بیشتر سایت شما را افزایش می دهد.

چگونه یک صفحه سئوشده ایجاد کنم؟

استراتژی های بهینه سازی روی صفحه:

  • انجام تحقیقات کلمات کلیدی، انتخاب کلمات کلیدی و موضوعات مناسب و استفاده از آنها در مکان های مناسب در صفحه.
  • استفاده از تگ های عنوان، تگ های هدر، تگ های جایگزین تصویر و تگ توضیحات متا به درستی.
  • ایجاد یک ساختار URL که برای کاربران و موتورهای جستجو بهینه شده است.

انواع سئو به صورت کلی به چند نوع است ؟

سه نوع سئو عبارتند از:

  • سئوی درون صفحه – هر چیزی در صفحات وب شما – وبلاگ ها، کپی محصول، کپی وب.
  • سئوی خارج از صفحه - هر چیزی که خارج از وب سایت شما اتفاق می افتد و به استراتژی سئو شما کمک می کند - بک لینک ها.
  • سئوی فنی - هر چیزی که برای بهبود رتبه بندی جستجو انجام می شود - نمایه سازی سایت برای کمک به خزیدن ربات.

ابزارها حرفه ای برا بهبود سئو سایت:

سئو تکنیکال
بهینه سازی فنی وبسایت برای بهتر شدن در نتایج گوگل ، مانند طراحی نقشه سایت ، افزودن ربات خزنده ، خوانایی سایت و موبایل فرندلی بودن سایت
سئو داخلی
تولید محتواهای جذاب و همچنین استفاده از لینک سازی داخلی در صفحات باعث میشود ربات خزنده گوگل زمان بیشتری را در صفحات شما سپری کند
سئو خارجی
لینک سازی خارجی در وبسایت های با اعتبار بالا باعث میشود وبسایت شما نیز در نزد گوگل از اعتبار بالایی برخوردار باشد و باعث بهبود رتبه سایت شود

آنالیز وبسایت

شرکت رایتک با بهره گیری از متخصصان سئو و همچنین استفاده از جدیدترین الگوریتم های گوگل ، بعد از مشاوره رایگان اولین کاری که انجام میدهد آنالیز وبسایت شما و همچنین مقایسه آن با رقبای موجود میباشد. ما راهکارهایی را به شما ارائه میدهیم که وارد عرصه رقابت با برترین های حوزه فعالیت خود شوید. نمونه کارها و مشتریان موفق ما سرمایه های ما هستند از همین الان به جمع صدها مشتری موفق ما بپیوندید.

نمونه کارهای ما

موارد بیشتر

نوشته ای یافت نشد

میانگین قیمت سئو چگونه محاسبه میشود ؟

براساس تحقیق از شرکت ها، میانگین هزینه سئو و بهینه سازی بصورت ساعتی چیزی بین 30 – 60 هزار تومان می باشد و میانگین تعرفه سئو و بهینه سازی به صورت ماهیانه بین 1 تا 3 میلیون تومان است.

اما سوالی که بوجود می آید این است که کدام مدل قیمتی سئو برای شما مناسب تر است ؟ برای پاسخ به این سئول به بررسی هریک از روش های پرداختی سئو می پردازیم.

قیمت سئو بصورت ساعتی چگونه محاسبه می شود؟

این روش یکی از مدل های قیمت گذاری سئو وب سایت است.معمولا شرکت ها کمتر از این روش استفاده می کنند.این مدل تعرفه سئو و بهینه سازی بیشتر توسط افرادی که بصورت شخصی کار سئو انجام می دهند بکار گرفته می شود.براساس مدت زمانی که شخص در محل کار شما حاضر می شود می توانید قیمت تمام شده سئو سایت خود را تخمین بزنید.

مشکل اینجاست که معمولا پروژه های بهینه سازی سایت بصورت ساعتی کندتر به سرانجام می رسد و برخی موارد براساس میزان تخصص شخصی که کار بهینه سازی را انجام می دهد ممکن است قیمت تمام شده بسیار بالا برود.

سئو ساعتی برای چه وب سایت هایی مناسب است ؟

روش تعیین تعرفه سئو و بهینه سازی براساس پروژه، بیشترین روشی است که از طرف شرکت های بهینه سازی سایت انجام می پذیرد.تعرفه سئو (بصورت پروژه ای ) بر حسب مورد معمولا در 4 دسته قیمتی زیر قرار می گیرند :

· 3.000.000 تا 5.000.000 تومان

· 5.000.000 تا 8.000.000 تومان

· 8.000.000 تا 15000.0000 تومان

15.000.000 تا 25.000.000 تومان

پروژه های خاصی نیز وجود دارند که به علت رقابت شدید برای عبارت کلیدی مورد نظرشان هزینه ایی بیش از 25 میلیون تومان برای سئو سایت خود نیاز دارند.

با ما تماس بگیرید

شما میتوانید با تکمیل فرم مقابل از کارشناسان ما وقت مشاوره بگیرید.

همین حالا شروع کنید و رقابت را آغاز کنید.

ارسال پیام موفق بود
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است