04191012301

برنامه نویسی تحت ویندوز

برنامه نویسی تحت ویندوز

اپلیکیشن های دسکتاپ، نوعی از اپلیکیشن ها هستند که روی سیستم عامل های کامپیوتری (ویندوز، مک، لینوکس) اجرا می شوند.
برنامه نویسی ویندوز نیز یکی از شاخه های برنامه نویسی اپلیکیشن های دسکتاپ است.

شرکت رایتک یکی از برترین شرکت های فعال در حوزه برنامه نویسی ویندوز میباشد که توانسته به لطف دانش فنی متخصصان این حوزه، نرم افزار های متعددی را روانه بازار کرده و مشتریان حوزه های مختلف اصناف از آن بهره مند شوند.

نرم افزار حسابداری چیتا ، نرم افزار مدیریت بتن آماده رایتک ، نرم افزار مدیریت ماسه شویی رایتک ، نرم افزار حمل و نقل و پیک موتوری بارمان ، اتوماسیون اداری سامان و صندوق قرض الحسنه امید و ده ها نرم افزار دیگر از سری محصولات تولیدی این شرکت در حوزه برنامه نویسی میباشد.

40031-280x280

نرم افزار مدیریت بتن آماده

40031-280x280

نرم افزار حسابداری چیتا

40031-280x280

نرم افزار مدیریت حمل و نقل بارمان

40031-280x280

نرم افزار صندوق قرض الحسنه امید

 

تعرفه برنامه نویسی ویندوز

معمولا شرکت ها باید بر اساس تعرفه ای که سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور  اعلام کرده است هزینه ساخت نرم افزار ویندوز را مشخص کنند و معمولا برای هر ساعت برنامه نویسی مبلغی بین 160 تا 210 هزار تومان محاسبه میکنند مثلا یک نرم افزار حسابداری ساده که بر اساس تخمین شرکت، 50 ساعت وقت مفید برای کدنویسی آن نیاز است مبلغی بین 8 تا 11 میلیون تومان هزینه میبرد. البته این چیزی است که سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به عنوان قانون و تعرفه اعلام کرده است. 

موارد دیگری که در تعرفه طراحی نرم افزار ویندوز دخیل است بحث امکاناتی است که کارفرما میخواهد که بر اساس این امکانات هزینه مشخص می شود. مثلا شاید یکی نرم افزار بخواهد بدون گزارش گیری 20 میلیون برآورد قیمت شود اما یک بخش گزارش گیری حرفه ای اضافه شود که 5 میلیون دیگر به هزینه اضافه می شود و  25 میلیون برآورد هزینه شود ، پس امکاناتی که کارفرما میخواهد در قیمت نرم افزار تاثیر گذار است. پس نمی توان گفت فلان نرم افزار چه مقدار هزینه میبرد چون هر شرکتی تعرفه طراحی خودش را دارد.

شرکت رایتک با توجه به این که یکی از برترین شرکت های طراحی و توسعه نرم افزار و برنامه نویسی ویندوز در شهر تبریز و در سطح کشور میباشد سعی بر این دارد کمترین قیمت ممکن برای طراحی و ساخت یک نرم افزار را برای کارفرما در نظر بگیرد و در عین حال پروژه ای با کیفیت تحویل کار فرما نماید.

جهت دریافت تعرفه و یا سفارش برنامه نویسی ویندوز میتوانید از طریق پشتیبانی آنلاین و یا ثبت سفارش پروژه برنامه نویسی با ما در ارتباط باشید. همکاران ما با بررسی امکانات درخواستی شما در کمترین زمان ممکن اعلام قیمت مینمایند.

 

 
 

پروژه های آماده برنامه نویسی سی شارپ

نوشته ای یافت نشد

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است